Alo 185

ALO ASAT 185 ÇAĞRI MERKEZİ

Çağrı Merkezimiz, ASAT Genel Müdürlüğü faaliyetleri ile ilgili olarak Antalya halkının ve abonelerimizin sorularına cevap vermek ve çözüm bulmak için 7 gün 24 saat hizmet vermektedir. 6360 sayılı Büyükşehir Yasasından sonra Genel Müdürlüğümüz sorumluluk alanı olan Antalya İli mülki sınırları içerisinden 185 numaralı telefon hattına yapılan tüm aramalar artık Çağrı Merkezimize gelmektedir. Gelen tüm çağrılar ve Alo ASAT 185 Çağrı Merkezi tarafından yapılan tüm aramalar kayıt altına alınmaktadır.

Bu bağlamda İlimizin tamamında meydana gelen su, kanalizasyon ve yağmursuyu arızaları, yeni imalatlar ve İdaremizin diğer tüm faaliyetleri ilgili kanallardan Çağrı Merkezimize iletilmektedir. Çağrı Merkezimiz ve dolayısıyla Çağrı Operatörlerimiz, İl genelinde devam etmekte olan tüm faaliyetlerden anlık olarak haberdar olmakta ve bu kesintisiz bilgi akışı vardiya düzeni içinde o faaliyetin bitimine kadar ilerleyen süre boyunca aktarılmaya devam etmektedir. Böylece Çağrı Merkezimizi arayan tüm vatandaşlarımıza doğru ve yeterli bilgi verilmesi mümkün olmaktadır.

İdaremiz faaliyet alanları ile ilgili yeni bir hizmet almak isteyen veya verilen hizmet ile ilgili bir sorun yaşadığını düşünen vatandaş ve abonelerimizin talepleri anında değerlendirilerek iş emri oluşturulur ve talebi hizmete dönüştürecek olan faaliyet birimine sistem üzerinden gönderilir. Yine abonelik ve bağıl işlemler ile ilgili olarak ASAT abonelik sistemi veri bankasına yapılan sorgulamalar ile abonelerimizin bu konudaki soruları da anlık olarak cevaplanmaktadır. 

İdaremiz faaliyetleri ile ilgili olmayan başvurularda ise arayan kişiye başvuru konusunun İdaremiz ile ilgili olmadığı bilgisi verilerek ilgili Resmi Kurum, Belediye veya Meslek Odasına müracaat etmesi gerektiği söylenir. Bu kurumlara hangi kanallardan ulaşabileceği kendisine aktarılır. Özel bir firmadan hizmet almasını gerektiren bir durum varsa bu husus herhangi bir firma işaret edilmeden kendisi tarafından araştırması gerektiği söylenerek başvuru sahibine bildirilir.

Çağrı Merkezimiz tarafından oluşturulup ilgili faaliyet birimlerine gönderilen ve İdaremiz Kamu Hizmet Standartlarında belirlenmiş olan sürelerde tamamlanmayan başvuru olup olmadığı belirli periyotlar ile denetlenerek gerekli raporlamalar yapılmaktadır. Ayrıca Alo ASAT 185 Çağrı Merkezi görüşmeleri kayıt altına alınmakta ve bu kayıtlar hizmet kalitesini artırmak ve sürekli gelişim amaçlı yapılan çalışmalarda kullanılmak üzere hazırlanan sorgulama ve raporların ham verisini oluşturmaktadır. 

Çağrı Merkezimiz, yaz sezonunda hafta içi bir günde ortalama 2000 çağrı almakta ve merkezde bir günde toplam 50 saatin üzerinde telefon ile konuşulmaktadır.