: Fabrikalar Mahallesi Dumlupınar Bulvarı No: 3 Kepez / ANTALYA
Görevi
: Daire Başkanı
Kanun, Tebliğ, Tüzük, Yönetmelik ve Genelgeler çerçevesinde ASAT Genel Müdürlüğünün abonelik ile ilgi işlemlerinin yürütülmesini sağlamak
Gayrimenkulüne su ve kanalizasyon bağlatmak isteyen gerçek ve tüzel kişilerin talepleri ile ilgili dilekçelerin neticelendirilmesini ve yeni abone kaydı, yer değiştirme ve abonelikten çıkma işlemleri ile abone sözleşmelerinin Genel Müdür adına yapılmasını sağlamak
Abone İşleri Dairesi Başkanlığına bağlı personeli sevk ve idare etmek
Su ve kanalizasyon hizmetinden faydalanmak isteyen gerçek ve tüzel kişilerin abonelik talepleri ile ilgili dilekçelerin neticelendirilmesini sağlamak
Yeni abone kaydı, yer değiştirme ve abonelikten çıkma işlemlerinin yapılmasını sağlamak
Tüketilen su ve atıksu miktarlarını tespit ettirerek tahakkukunu yaptırmak ve faturaların abonelere tebliğ edilmesini veya bırakılmasını sağlamak
Su ve atıksu borçlarını süresi içinde ödemeyen abonelerle, kaçak veya usulsüz su kullanan aboneler hakkında, idari, hukuki ve cezai işlem yapılmasını sağlamak
Henüz icra takibi başlatılmamış borçlar için abonelerden gelen taksitlendirme taleplerinin alınmasını ve bu hususta alınmış olan kararlar doğrultusunda sonuçlandırılmasını sağlamak
Su sayaçlarının takılması ve sökülmesi ile bakım ve kontrolünün yapılmasını sağlamak
Abonelerle ilgili diğer iş ve istemlerin yapılmasını sağlamak
5018 sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu uyarınca, Daire Başkanlığı ile ilgili, harcama sürecinde Harcama Yetkilisi olarak, tahakkuk, ödeme emri ve buna bağlı evrağı kontrol ederek imzalamak
Daire Başkanlığı ile ilgili, tahmini gelir ve gider bütçesini yıllık veya talep edilen periyotta gerçekçi bir şekilde hazırlatmak ve uygulanmasını sağlamak
Bilgi Edinme Hakkı Kanunu ve diğer nedenlerle, Daire Başkanlığının görev ve sorumluluk alanına giren konularda, kamu kurum ve kuruluşları ile gerçek ve tüzel kişilerden gelen yazılara, yasal süresi içinde cevap verilmesini ve bu yazıların düzenli bir şekilde dosyalanmasını sağlamak
Aboneleri ilgilendiren sözlü talep ve şikayetlerin bir noktadan alınarak ilgili servislere yönlendirilmesi ve işlem sonuçlarının süresi içinde başvuru sahibine iletilmesini ve kayıt altına alınmasını sağlamak
Genel Müdürlüğün vizyon, misyon ve ilkelerine uygun olarak, Başkanlığın Stratejik Plan ve Performans, Hedefleri ile Kalite Yönetim Sistemi çalışmalarını planlamak stratejik planın yapılmasına yardımcı olmak
Abone İşleri Dairesi Başkanlığının görev ve yetkileri çerçevesinde; İlçe Şube Müdürlüklerinin uyumlu şekilde çalışmasını; birimler arası ile diğer kurum, kuruluş, gerçek ve tüzel kişilerle olan tüm yazışmaları ilgili yasa ve yönetmelikler doğrultusunda yönlendirmek, denetlemek ve en kısa zamanda sonuçlandırılmasını sağlamak
Çalışan sağlığı ve güvenliği kurallarına uymak ve kişisel koruyucu donanım kullanılması gereken işlerde; bu donanımı kullanmak ve personelce kullanılmasını sağlamak
İdaremiz web sitesinde yayımlanan birimle ilgili her türlü bilginin; günlük, haftalık, aylık, altı aylık, yıllık veya bilginin çeşidi doğrultusunda dönemler itibariyle kontrolünün yapılarak bilgilerin doğruluğunu ve güncelliğini sağlamak
Mevzuatın gerektirdiği, amirlerince verilecek diğer görevleri yapmak