: Fabrikalar Mahallesi Dumlupınar Bulvarı No: 3 Kepez / ANTALYA
Görevi
: Şube Müdür V.
Kanun, Tebliğ, Tüzük, Yönetmelik ve Genelgeler çerçevesinde ASAT Genel Müdürlüğünün abonelik ile ilgi işlemlerinin yürütülmesini sağlamak
Gayrimenkulüne su ve kanalizasyon bağlatmak isteyen gerçek ve tüzel kişilerin talepleri ile ilgili dilekçelerin neticelendirilmesini sağlamak
Yeni abone kaydı, yer değiştirme ve abonelikten çıkma işlemlerinin yapılmasını sağlamak
Abone sözleşmelerinin abone sözleşmesini tesis eden abone işleri görevlisi ve ilgili tarafından imzalanmasını sağlamak
İmzalanan abone sözleşme dosyalarının düzenli bir şekilde arşivlenmesini sağlamak
Aboneleri ilgilendiren sözlü talep ve şikâyetlerin bir noktadan alınarak ilgili servislere yönlendirilmesi, işlem sonuçlarının başvuru sahibine iletilmesi ve işlerinin kaydedilmesini sağlamak
Bu amaçla kaydedilen başvuruların süresi içinde yazılı veya telefonla cevaplanmasını sağlamak
Yürürlükte olan Bütçe Kararnamesi ve Tarifeler Yönetmeliği doğrultusunda okuma periyotlarına göre bölgesel okuma planı hazırlanmasını sağlamak
Hazırlanan plan doğrultusunda su ve atıksu abonelerinin tüketimlerinin tespit edilmesi faturalandırılması, kontrol işlemlerinin eksiksiz ve zamanında yapılmasını sağlamak
Abonelere ibraz edilen faturalarla ilgili itirazların, değerlendirilerek en kısa sürede neticelendirilmesini sağlamak
Fazla ve hatalı tahakkuk yapıldığının tespiti durumunda, tespiti yapan görevlilerce hazırlanan imzalı ve onaylı belgeleri diğer destekleyici belgelerle birlikte kontrol ederek ilgili birime gönderilmesini sağlamak
Kaçak ve usulsüz su kullananlara tutanak tanzim edilerek su kesme işlemlerinin yapılmasını ve aynı şekilde kullanmaya devam eden abonelerin suyunun şebeke ekiplerince kesilmesini sağlamak
Borçlarını süresi içerisinde ödemeyen abonelerin ve tahliyeden dolayı boşaltılan yerlere ait suların kesilmesini, abonelik sözleşmesi yapan ve borçlarını ödeyen abonelerin sularının açılmasını sağlamak
Fazla sarfiyat ve arıza gibi nedenlerle sökülen su sayaçlarının kontrol, bakım ve takip işlemlerinin yapılmasını sağlamak
Yeni su sayacı ve sarf malzemesi alımı ile ilgili prosedürün yerine getirilmesini sağlamak
Abonelerin sayaçla ilgili her türlü şikâyetini değerlendirip gerekli çözümün üretilmesini sağlamak
Yönetim Kurulu tarafından yapılması uygun görülen işlerin gereğine göre ihale yolu veya doğrudan temin usulü ile yapılmasını sağlamak için teknik şartname ve yaklaşık maliyetinin hazırlanmasını sağlamak, imzalanan sözleşme ve iş programı doğrultusunda yüklenicinin çalıştırılmasını, hak edişlerin tanzimini, geçici-kesin kabul işlemlerinin yapılmasını sağlamak
Bilgi Edinme Hakkı Kanunu ve diğer nedenlerle, Abone İşleri Şube Müdürlüğünün göreve sorumluluk alanına giren konularda, kamu kurum ve kuruluşları ile gerçek ve tüzel kişilerden gelen yazılara, yasal süresi içinde cevap verilmesini ve bu yazıların düzenli bir şekilde dosyalanmasını sağlamak
İhale edilen ve özel İşletmeci tarafından yapılan işlere ait hazırlanan hakediş evraklarının destekleyici belgeleri ile birlikte kontrol edilmesini sağlamak
Abonelerin bilgilendirilmesi amacıyla, gerekli duyuruların zamanında yapılmasını güncelliğini yitiren bilgi ve duyuruların yenilenmesini sağlamak
Bağlı birimleri tarafından yapılan işlerle ilgili her türlü bilgisayar programının yapılmasını, doğru ve uygun çalıştığının denetlenmesini sağlamak
Müdürlüğün görevleri ile ilgili aylık ve yıllık faaliyet raporlarını hazırlayarak, Daire Başkanına sunmak
Abone İşleri Şube Müdürlüğü ile ilgili, tahmini gelir ve gider bütçesini, yıllık ve talep edilen periyotta gerçekçi bir şekilde hazırlamak ve uygulanmasını sağlamak
Mevzuatın gerektirdiği, amirlerince verilecek diğer görevleri yapmak